Ростислав Паранько ([info]raw_stick) wrote,
@ 2009-01-08 21:07:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
mutatis mutandis
суддя, який бере хабарі - значно гірший, ніж шльондра, яка смокче х..й на Окружній за 50 гривень, бо вона торгує лише своїм тілом, а не правосуддям “іменем України” (звідси)

З дуже подібних мотивів я деякий час тому назвав проституткою одну вельми підковану у філософії ЖЖ-користувачку, викладачку, котра за гроші ставить добрі оцінки тупакам і ледарям.

Власне, викладач, який бере хабарі - значно гірший, ніж шльондра, яка смокче х..й на Окружній за 50 гривень, бо шльондра торгує лише своїм тілом, а не нашим майбутнім.



(42 comments) - (Post a new comment)


[info]otar
2009-01-08 07:46 pm UTC (link)
назвав проституткою одну вельми підковану у філософії ЖЖ-користувачку

Хуясє)

(Reply to this) (Thread)


[info]raw_stick
2009-01-08 08:38 pm UTC (link)
Вона не лише продає оцінки з філософії, а й з суто філософських позицій обґрунтовувала етичність саме таких дій.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]otar
2009-01-08 08:38 pm UTC (link)
А які були аргументи?)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-08 08:47 pm UTC (link)
Мовляв, щодо купівлі оцінок існує суспільний консенсус. Діями окремого індивіда нічого змінити неможливо, натомість принципове неставлення позитивної оцінки чийомусь там протеже свого часу коштувало їй (о ужос!) незручного розкладу занять. Отже, якщо змінити нічого неможливо, треба діяти з максимальною вигодою для себе.

Одне слово, філософія цілого нашого бляцкого суспільства - від корків на дорогах і "середнього класу" з хапальним рефлексом до суддів-посівальників і гризні за владу на найвищому рівні.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]otar
2009-01-08 08:56 pm UTC (link)
Ось воно, справжнє прикладне застосування філософії, блін :)

(Reply to this) (Parent)

(Deleted post)

[info]raw_stick
2009-01-10 07:07 am UTC (link)
О, я хотів галантно зберігати анонімність і узагальненість, а пані курвега зволили самі себе прорекламувати :)

(Reply to this) (Parent)


[info]otar
2009-01-10 07:13 am UTC (link)
мої студенти в майбутньому вас не раз виїбуть

:)))))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-10 07:16 am UTC (link)
гавкайте на середній клас

(Reply to this) (Parent)


[info]ledilid
2009-01-10 08:57 am UTC (link)
можу уявити, які знання і навички прищеплюють цим студентам, якщо воно отакво, та ще й не раз... :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-10 09:18 am UTC (link)
Якраз ті, що потрібні бидлоеліті в її проФФесійній діяльності.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Deleted post)

[info]raw_stick
2009-01-10 01:01 pm UTC (link)
усі-пусі, рокфеллерша ви наша чотирьохсотбаксова :))

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Deleted post)

[info]raw_stick
2009-01-10 07:38 pm UTC (link)
Та я ж кажу, ви знайшли своє справжнє покликання. Шліфуйте далі техніку міньєту, купатиметеся в грошах.

(Reply to this) (Parent)


[info]habitudo
2009-01-25 10:35 am UTC (link)
а чому чотирьохсотбаксова?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-25 08:33 pm UTC (link)
Зарплато в неї такоє.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]habitudo
2009-01-26 08:56 am UTC (link)
це типу тобі на посрамлєніє було озвучено?)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-26 10:51 am UTC (link)
Ні, то було озвучено на оправданіє торгівлі оцінками.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]habitudo
2009-01-26 11:20 am UTC (link)
а тебе десь можна знайти онлайн?
є розмова)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-26 01:55 pm UTC (link)
В скайпі той самий нік.

(Reply to this) (Parent)


(Anonymous)
2009-01-10 01:19 pm UTC (link)
ну так, той розпач, у якому Ви живете і помрете, мусить компенсуватися бодай женськими радостями вроді блискучої й дорогої, та незугарної ганчірки (інших ваша публіка не носить).
лузерка якраз Ви - і чудово це розумієте, я виразно бачу, як Ви ледве стримуєте піну в себе на губах... досить добре переконався, що такі як Ви шалено заздрять людям, які живуть

анонімус, бо не маю ЖЖ, почитую зі старої пам'яті, і до ров-стіка маю стосунку мабуть менше ніж Ви, і він мені людина за багатьма параметрами вельми чужа, але в даному разі не чужіша ніж Ви, принаймні він одного біологічного виду зі мною))

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Deleted post)

(Anonymous)
2009-01-10 06:52 pm UTC (link)
о, я не знав, що ров-стік у таких як Ви вважається люмпеном. здається я тепер не тільки поважатиму його як фахівця, але й симпатизуватиму йому як людині)
а про себе... Ви здається не збагнули про що мова - або вдаєте що не збагнули. імовірніший другий варіант) особливо якщо зважити, що Ви відповідаєте аноніму)) з чого б це? адже я не одержую відповідь на мило)) отже, Вам не байдуже що про Вас подумають усілякі там люмпени)
я вже сюди не зазиратиму, то якщо відповідатимете, то тільки власному марнославству - тіпа щоб ніхто не подумав, що Вам моя мова дошкулила))

(Reply to this) (Parent)


[info]ingoo
2009-01-17 04:01 pm UTC (link)
і хто то, ззульфія небось?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]raw_stick
2009-01-18 11:40 am UTC (link)
ні

(Reply to this) (Parent)


[info]kampfflieger
2009-01-10 07:17 am UTC (link)
хвали, хвали мене, моя губонька, бо до вух роздеру!

(Reply to this) (Parent)


(Anonymous)
2009-01-10 11:46 am UTC (link)
у середу зустріч з вашим керівництвом. покажу їм роздрук цієї бесіди.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Deleted post)

(Anonymous)
2009-01-10 01:16 pm UTC (link)
покажу не з метою зробити вам неприємності, констатація фактів, тенденції etc

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(Deleted post)

[info]cikavo
2009-01-10 05:59 pm UTC (link)
"Ну давайте!".
та ви сміливі! радий, що є такі люди

(Reply to this) (Parent)


[info]habitudo
2009-01-09 04:36 pm UTC (link)
посвідчи, будь ласка, шо то не про мене, гг)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

урочисто посвідчую
[info]raw_stick
2009-01-09 04:50 pm UTC (link)
то не про тебе

(Reply to this) (Parent)(Thread)

дякую
[info]habitudo
2009-01-09 04:56 pm UTC (link)
нескромно з мого боку, ге? але шось якось аж морозом сипнуло)

(Reply to this) (Parent)


[info]pentapodiambea
2009-01-08 08:41 pm UTC (link)
По-моєму з її боку то був якийсь стьоб, або провокація, або спроба екстріму. Ненатурально воно було.

(Reply to this) (Thread)

філософськи кажучи
[info]raw_stick
2009-01-08 08:48 pm UTC (link)
Нам доступні (надто в інтернеті) лише феномени :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: філософськи кажучи
[info]pentapodiambea
2009-01-08 09:01 pm UTC (link)
От власне, феномен вийшов якийсь геть ненатуральний. В кожному разі я не повірила. Це явно якісь ігри.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: філософськи кажучи
[info]raw_stick
2009-01-08 09:09 pm UTC (link)
Ну, я читав ту саму історію і ті самі аргументи й в інших контекстах. До того ж, навіть якщо це й ігри, то цілком відображають реальність. Втім, я ж не назвав ніку - і не лише через підзамковість того допису, а й тому, що йдеться радше про ілюстрацію загального ніж про конкретний випадок.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: філософськи кажучи
[info]pentapodiambea
2009-01-08 10:13 pm UTC (link)
Ну щодо загального, себто хабарництва у вищій школі, то я з вами цілковито згодна.

Але мені запам'ятався той пост, який здався мені тоді дуже дивним. Хабарники зазвичай мовчать про свої хабарі.

(Reply to this) (Parent)


[info]7eon
2009-01-08 09:21 pm UTC (link)
мило
так може виплисти з того всього, що п'ятдесятигривнева членосмоктуша з Окружної краща за дві третини соціуму цієї країни
і дви третини - межа дуже умовна

(Reply to this) (Thread)


[info]raw_stick
2009-01-09 06:03 am UTC (link)
sad but true

(Reply to this) (Parent)


[info]muzyka_sniv
2009-01-08 11:43 pm UTC (link)
підтримую.

(Reply to this)


[info]mavchenia
2009-01-09 09:24 am UTC (link)
Для того, щоб зняти з Окружної дєвушек вистачить одного рейду міліції, а так звані університетські викладачі не бояться, що їх в наручниках виведуть з пари на очах у студентів. Але хто у випадку хабарництва сутенер?

(Reply to this)


[info]leopolis_86
2009-01-09 10:16 am UTC (link)
Сто процентів. І можна без пропущених літер - правда є правда.

(Reply to this)


[info]gonchar73
2009-01-09 10:34 am UTC (link)
Те ж саме можна сказати про політиків і ментів. Але чомусь завжди забувають тих, хто дає хабарі. Якби була культура недавання хабарів, їх би ніхто не брав.

(Reply to this) (Thread)


[info]raw_stick
2009-01-09 11:46 am UTC (link)
А якби ніхто не брав, то ніхто б не давав.
До того ж, ситуація часто буває асиметричною: від хабарника (наприклад, лікаря) може залежати життя людини.

(Reply to this) (Parent)


[info]svitovyda
2009-01-09 06:44 pm UTC (link)
ну взагалі, а особливо в контексті наведених порівнянь - чим взагалі погана шльондра? імхо нічим, її вибір, поганого і шкодного вона ніц не робить.

(Reply to this)


(42 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…